ارتباط لوگو و عوامل روانشناسی طراحی سایتReviewed by Datacss.ir on Apr 26Rating:

نوآوری و خلاقیت در هر زمینه ای می تواند جذاب و اغوا کننده باشد و طراحی سایت نیز از این قاعده استثناء نمی باشد. طراحان و مدیران سایت ها تلاش می کنند که همواره سایت های متفاوت و بسیار زیبایی داشته باشند و متفاوت از دیگران باشند. نکته ای که در این زیبا سازی و متفاوت سازی نباید از نظر دور داشت این است که زیبایی نباید کاربردی بودن سایت را کمرنگ کند بلکه باید در جهت استفاده آسانتر و دسترسی بهتر کاربران به بخش های مختلف سایت قرار داشته باشد. مثلا ظاهر شدن ناگهانی منوهای اصلی بسیار زیباست اما ممکن است موجب خروج کاربران از سایت شما شود. استفاده از قالب ها و رنگ هایی که تأثیرات روانشناسی بهتری را به کاربر القا می کند همواره می تواند به شما کمک کند تا ارتباط بهتری با کاربران برقرار کنید. برای مثال استفاده از رنگ آبی در طراحی سایت پزشکی و یا رنگ های شاد در طراحی وب سایت های مرتبط به کودکان می تواند حس بودن در چنین سایتی را به خوبی انتقال دهد.

ارتباط لوگو و عوامل روانشناسی طراحی سایت

ارتباط عوامل روانشناختی و لوگو سایت

اصولاً تمامی سایت ها و کسب و کارها برای برند خود لوگو طراحی می کنند. در مورد کاربرد های لوگو در بخش های مختلف سایت در مقاله ای تخصصی به صورت کامل صحبت کرده ایم، لوگو علاوه بر اینکه در اصلی ترین بخش سایت قرار می گیرد در بخش های مختلف دیگر سایت و نیز در طراحی های مختلف صفحات و قراردادهای شرکت و حتی کادو ها و وسایل شرکت ها نیز نمود پیدا می کند و گاهی لوگو یک کسب و کار یا شرکت یا سایت است که باعث شهرت آن می شود. رعایت اصول روانشناسی در طراحی لوگو برای موفقیت طراحی وب سایت شما و کسب و کار شما اهمیت زیادی دارد. باید در زنگ بندی و اجزای به کار رفته در آن دقت ویژه ای داشته باشید و حتی رنگ های استفاده شده در طراحی سایت خود را مطابق با رنگ بندی لوگو انتخاب کنید. یک لوگو مناسب نه تنها باعث شهرت شما بلکه باعث اعماد مشتریان و کاربران به شما می شود، در حالی که یک لوگو نا مناسب می تواند شرایطی به وجود بیاورد که شما و کسب و کارتان را به تمسخر بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست