آناتومی لینک های وب سایتReviewed by Datacss.ir on Feb 1Rating:

اگه میخواهید رتبه جستجوتونو بهینه کنید، باید درک درستی از آناتومی لینکهاتون داشته باشید.
اگه تازه دارید سایتتونو میسازید، یا اگه قبلا ساختید و دارید برای موتورهای جستجو بهینه سازی می کنید، در هر حال باید لینکهاتونو بشناسید.  moz.com همین امسال گفته لینکها بالاترین عامل رتبه بندی تو الگوریتمهای موتورهای جستجو هستن. تو این مقاله مثالهامونو با لینک زیر شرح میدیم:
<a href=”http://www.informaticsinc.com/Contact/”>contact Informatics</a>

  • تگ شروع لینک

حرف a در ابتدای لینک بالا نشون دهنده تگ انکور هست. به موتورهای جستجوی نشون میده هرچی که جلوش نوشته بشه یه لینک هست به یه صفحه دیگه.

  • لینک مکان مورد نظر

کد herf یعنی رجوع به هایپرلینک. URL صفحه لینک شده بلافاصله بعد از این کد و بین دو تا “گیومه” میاد. تعداد لینکها هم احتمالا تو اعتبار صفحه تون اثر داشته باشه، اما موتورهای جستجو کیفیت لینکهاتونم ارزیابی می کنن.

  • انکور تکست/ متن ظاهری لینک

تو مثالی که بالا ذکر شد، contact Informatics انکورتکسته که به موتورهای جستجو راجع به صفحه لینک یه سری اطلاعات میده. انکورتکست رو حداکثر ۵۰ کاراکتری انتخاب کنید. اگه بیشتر از این بشه روی رتبه سئوی صفحه تأثیر منفی میذاره.

  • بستن تگ لینک

علامت /a به موتورهای جستجو نشون میده که لینک تموم شده.
متغیرهای دیگه ای هم هست مثل عنوان و ویژگی های دیگه لینک. مثلا nofollow توی لینک به موتورهای جستجو نشون میده که نباید این لینک رو پیگیری کنن. میشه برای نشون دادن اولویت بندی خزیدن یا برای لینکهایی که محتوای غیرقابل اعتماد دارن (مثلا لینکهای تبلیغات) از این کد استفاده کرد.
اگه برای بازبینی لینکهای سایتتون برای سئو به کمک احتیاج داشتید، با دارکوب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست